Recenzja: Garnier BB krem - cera tłusta i mieszana.

8/29/2012



Nowość firmy GARNIER
krem z serii BB dla cery tłustej oraz mieszanej.





Jest to mój pierwszy zakup jeśli chodzi o krem tego typu...
do zakupu zachęciło mnie to, iż jest on przeznaczony właśnie do cery mieszanej (jakiej jestem posiadaczką)
Dodatkowo posiada SPF 20, matuje i jest beztłuszczowy!



Z opisu wynika że jest wprost idealny dla cery problematycznej, ale jak jest naprawdę?




Największym moim problemem są przebarwienia i pozostałości po drobnych wypryskach...
co widać na zdjęciu wyżej
(dodałam zdjęcie okolicy nosa, ponieważ tam zaczerwienienia są największe
i efekt krycia będzie najbardziej widoczny)

Krem BB radzi sobie z tym doskonale!!!!!

* Kryje całkiem  nieźle, powiedziałabym nawet, że kryje dobrze.
* Ujednolica odcień skóry - na czym mi najbardziej zależało.
* Pory są mniej widoczne.
* Matuje!!!! - już po chwili od nałożenia skóra staje się matowa!
* Na mojej skórze (przypudrowany) utrzymuje się cały dzień!
i pobił tutaj podkład Rimmel Wake Me Up

PODSUMOWUJĄC:

Jestem strasznie zadowolona z zakupu i zarazem ciekawa jak BB
będzie zachowywał się przy dłuższym stosowaniu.

Zdecydowanie polecam dziewczynom, które nie mają znaczących zmian skórnych i chcą ujednolicić koloryt.

Cera wygląda świeżo i promiennie i co najważniejsze nie męczymy jej ciężkimi podkładami,
co na pewno w jakiś sposób działa na plus jeśli chodzi o jej kondycję :)






Dajcie znać co myślicie na temat tego kremu :)
Jestem ciekawa czy to akurat u mnie spisuje się tak dobrze
czy też Wy będziecie miały takie same odczucia



;*



You Might Also Like

2 komentarze

  1. U mnie niestety powoduje pojawienie się krostek:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Matuje, owszem, ale nie na aż tak długo jakbym chciała. Ma różowe tony, co podbija moje naczynka, a to bardzo mnie irytuje, stąd też poszedł w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum