make up. - SYLWESTROWY #2

12/28/2012




Witajcie :)


Dziś miałam wenę twórczą
i postanowiłam zaszaleć z makijażem
sylwestrowym dla odważniejszych dziewczyn


Trochę graficznie... brokatowo...
ale jak to u mnie... nadal elegancko







Użyłam:

Baza pod cienie - Essence stay all day long lasting eyeshadow
Cienie - Sleek Sparkle 2
Kreska - eyeliner Wibo (na mokry przykleiłam brokat)
Linia wodna - góra MonAmi PARIS, dół NYX jumbo MILK
Rozświetlenie wewnętrzny kącik - My Secret ~ Star Dust
Tusz - BOURJOIS Volume Fast & Perfect
Rzęsy - Ardell Accents 318
Brokat - no name






Odnośnik do makijażu na Makeupbee






Co myślicie o takich odważniejszych makijażach
na imprezę SYLWESTROWĄ?



:*




You Might Also Like

23 komentarze

  1. cudowny:D najbardziej podoba mi sie zlota kreska:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam makijaże we fioletach:) Twoj jest przepiękny jak zwykle!:) gdybym szła na imprezę to pewnie zgapiłabym od Ciebie ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      nigdy nie lubiłam fioletu!!! a tu proszę jaka kobieta zmienną jest ;p

      Usuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrazeniem! idealny na sylwestra, bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten makijaż jest cudowny! sylwestrowy, ale mimo to nie przytłaczajacy i świeży ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż:) Kusi mnie zrobić sobie taką kreskę na dolnej powiece jeszcze nigdy nie próbowałam a bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ogólnie bardzo lubię odważne makijaże. Nawet na święta postawiłam na mocne przydymione czarno zielono złote oczyska.
    Na sylwestra nigdzie się nie wybieram, tak jak i w zeszłym roku, ale to mnie nie powstrzyma przed jakimś szalonym makijażem =D
    Poza tym kocham fiolety :)) Ale kiedyś też nie lubiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jak narazie chyba spędzę sylwestra z Polsatem czy innym takim...
      bo mnie rozłożyło okrutnie, ale może też coś zmaluję ;)

      Usuń
  8. Cudowny! Nie da się inaczej opisać!
    I już wiem do kogo należy te oko z makeupbee, myślałam że jakieś zagraniczne, a nie wpadłam na to, żeby to sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie!

    I jakie precyzyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny makijaż !
    Profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie wykonany :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. twoje makijaże są zjawiskowe :)
    Czekam z niecierpliwością na posta o fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny, delikatny a jednocześnie z pazurem, ja jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. very nice

    http://gya-make-up.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum