make up. - Brązy przełamane nutą TURKUSU / Step by Step

11/15/2013



Witajcie :)


Dziś kolejny makijaż Krok po Kroku... w którym postawiłam na
połączenie brązu z turkusem, ponieważ wyjątkowo lubię to zestawienie!


Jak widać, kolorystyka bardzo ładnie komponuje się z niebieską tęczówką...
więc makijaż może się przydać dla niebieskookich właśnie ;>





.............................................................................

Step by Step...




Większy rozmiar zdjęcia makijażu, znajdziecie pod linkiem:


Opis kroków:

step 1 - Na całą powiekę ruchomą nakładamy cień mineralny (Lily Lolo Smoky Brown).
step 2 - Za pomocą kulkowego pędzelka nakładamy ciemny brąz w zewnętrznym kąciku (Lily Lolo Black Sand).
step 3 - Puchatym pędzelkiem rozcieramy ciemny cień.
step 4 - Ponad załamaniem powieki, nakładamy pigment typu Kameleon (MUG Insomnia).
step 5 - Granice rozcieramy za pomocą beżowo-brzoskwiniowego cienia (Lily Lolo Sand Dune)... Zaznaczamy powiekę dolną - wcześniej używanym pigmentem (MUG Insomnia)...a następnie delikatnie omiatamy nim całość powieki górnej, w celu nadania makijażowi delikatnej turkusowej poświaty.
step 6 - Na powiekę ruchomą oraz wewnętrzny kącik, nanosimy złoty pyłek brokatowy (VIPERA), a środek powieki dolnej podkreślamy turkusowym cieniem (MUG Mermaid).
step 7 - Linię rzęs zaznaczamy eyelinerem (Pierre Rene Hi-tech).
step 8 - Zamiast typowego zakończenia kreski linerem, przedłużamy ją za pomocą czarnego cienia (Sleek DARKS), tym samym czarnym cieniem - wchodzimy również delikatnie w powiekę dolną.
step 9 - Tuszujemy rzęsy (Maybelline The Rocket).
step 10 - Doklejamy pasek sztucznych rzęs (NEICHA 109).


.............................................................................


Chciałabym jeszcze wspomnieć o kolejnym modelu rzęs NEICHA...




Z racji tego, iż niedługo planuję zrobić dla Was recenzję rzęs...
chciałabym wcześniej pokazać Wam, jak każdy z tych modeli prezentuje się na oku!

Także dzisiaj robimy fokus na model #109,
który również stał się jednym z moich ulubieńców! ;>



<3


You Might Also Like

30 komentarze

  1. Piękny makijaż, zdecydowanie w moim guście ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się bardzo:) sama lubię połączenie brązów z turkusem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ;)
    A może jakiś makijaż dla zielono-piwnej tęczówki? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle subtelny i ze smakiem-makijaż w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. rzęsy są piękne i wyglądają bardzo naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudny makijaż, bardzo delikatny i subtelny ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać że jestem pod mega wrażeniem. Ta mięta na oczach to po prostu kropka nad i tego makijażu. Niestety taki koloru mnie nie wyglądałby dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  8. masz tak piękne oczy, że nie wiem czy mogłyby wyglądać źle w jakimkolwiek makijażu

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny makijaż :) Miałam dziś coś podobnego na oczach takkże zgrałyśmy się myślowo, ale Twój jest zdecydowanie lepiej wykonany :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, to coś dla mnie ;) Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie :) Masz śliczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this beautiful soft makeup!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te ukrócone kreski. Sama takie praktykuję, bo wszelkie dzióbki, jaskółki i inne końcówki mnie okrutnie mierżą. Czasami nawet te Twoje mimo, że są idealne :D.
    Popieram, nie wiem, czy w jakimkolwiek makijażu byłoby Ci nie do twarzy. Poza tym ciężko jest wyglądać brzydko w makijażu idealnym ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękne połączenie!
    Jeżeli masz ochotę serdecznie zapraszam Cię na moje rozdanie;)
    Do wygrania niespodziankowa paczuszka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały ten makijaż bardzo kojarzy mi się z pigmentem Inglota nr 85 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ;) ale rozcieranie dalej mi sie idzie ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. O jestem ciekawa tych rzęs i ogólnie jak się powinno nakładać bo mnie to nigdy nie wychodzi.. tzn. ... robiłam to tylko raz xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale wam zazdroszcze tego malowania oczu... Ja chyba nigdy juz sie tego nie naucze, tyle fimikow na youtube i nic ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh jak ja bym ciała TAK się umalować!

    Całuski jesteś wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tu wracać! Twoje zdjęcia są przejrzyste, dokładne wręcz idealne. I dzięki temu przyjemnie się ogląda... i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne stepiki ;) odwalasz kawał solidnej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcia zawsze są tak dobrze zrobione i tak dobrej jakości, że aż serce boli jak potem patrze na moje wypociny ;D nie mówiąc już o makijażach ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale to wygląda. Lekko, świeżo i bardzo kobieco. No i jakość zdjęć wooow.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum