make up. - Purple Silver + TUTORIAL

12/22/2013



Witajcie :)


Dziś dość uniwersalny makijaż okazjonalny,
który doskonale nada się na Święta, Studniówkę... czy nawet na Sylwestra ;>

-----------

W tym makijażu zdecydowałam się na nietypową dla mnie kolorystykę, ponieważ nie przepadam za srebrem na oku...
ale ostatnio przekonałam się do tego koloru - przełamując go fioletem i różem!

Wiem, że wiele dziewczyn również nie lubi u siebie srebra...
i może akurat taka kolorystka spowoduje, że sięgniecie po leżące w kątach srebrne cienie ;>







.............................................................................


Step by Step...




Większy rozmiar zdjęcia makijażu, znajdziecie pod linkiem:


----------------

Opis kroków:

Przed przystąpieniem do makijażu oka - na twarz nałożyłam podkład, korektor oraz przypudrowałam całość...
Zaznaczyłam również brwi farbką Aqua Brow (#10) oraz delikatnie utrwaliłam je brązowym żelem do brwi (WIBO).

step 1 - Na całą powiekę ruchomą nakładamy cień w kremie (Color Tattoo Permanent taupe) - posłuży nam on jako baza pod cień.
step 2 - Na cień w kremie nakładamy srebrny cień (Sleek Sparkle2) - trzymamy się przestrzeni powieki ruchomej.
step 3 - Załamanie powieki zaznaczamy grafitowym cieniem (Sleek Sparkle2).
step 4 - Puchatym pędzlem oraz fioletowym cieniem - o różowych tonach (Sleek Bad Girl) - rozcieramy wszystko, żeby nie było żadnych widocznych granic.
step 5 - Zewnętrzny kącik pogłębiamy czernią (Sleek Sparkle2) oraz wchodzimy nią delikatnie w załamanie powieki. Wracając do puchatego pędzla - rozcieramy jeszcze delikatnie cieniowanie nad załamaniem, za pomocą zgaszonego różu (MUG Cupcake).
step 6 - Powiekę dolną zaznaczamy wcześniej używanym fioletem (Sleek Bad Girl), wewnętrzny kącik malujemy srebrem oraz nakładamy czarny liner na linię wodną.
step 7 - Malujemy kreskę eyelinerem (gel liner Maybelline).
step 8 - Za pomocą pędzelka kulkowego i czarnego cienia - poprawiamy jeszcze samo załamanie powieki - tworząc tak zwane 'cut crease' oraz dokładamy troszkę czerni pod wywiniętym zakończeniem kreski, żeby połączyć ładnie całość z powieką dolną. Następnie tuszujemy rzęsy (Mary Kay Lash Love Lenghtening).
step 9 - Doklejamy pasek sztucznych rzęs (NEICHA #509).
step 10 - Kości policzkowe zaznaczamy bronzerem (Bahama Mama), na policzki nakładamy delikatny róż (LilyLolo Cherry Blossom), na usta malujemy neutralnym błyszczykiem (Essence Stay With Me #08)


.............................................................................


Na koniec przygotowałam dla Was METAMORFOZĘ, która pojawiła się już na moim fanpage...
zestawienie 2 zdjęć - przed i po wykonaniu tego właśnie makijażu!




DOBRZE DOBRANY MAKIJAŻ ROBI NAPRAWDĘ DUŻĄ RÓŻNICĘ!!! ;>



<3


You Might Also Like

24 komentarze

  1. Piękny makijaż, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie we wszystkim pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękny *.* Cały czas zastanawiam się nad zakupem Permanent Taupe.. Warto? Słyszałam sporo negatywnych opinii na jego temat. Głownie odnośnie trwałości na powiece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :> ja ten cień bardzo lubię ponieważ pięknie podbija później nałożone na niego cienie... ale jak to z cieniami w kremie bywa (jeżeli chcemy go solo na powiece) warto go przypudrować, ponieważ na tłustej powiece może się zebrać w załamaniu! no i oczywiście ważne jest to żeby nie nałożyć go zbyt grubą warstwą tylko dość cienko... ponieważ cały nadmiar, który nie będzie potrafił 'połączyć' się z naszą skórą - zacznie się rozłazić i wtedy faktycznie może się źle zachowywać... ale prawidłowo nałożony jest nie do zdarcia (jak wszystkie color tattoo) więc ja polecam ;>

      Usuń
    2. Dziękuję za bardzo wyczerpującą odpowiedź ;* wszystko już wiem

      Usuń
  4. wow cudowny makijaż
    metamorfoza genialna

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie dziwne hobby, że w zdjęciach makijażu oka, wypatruję aparatu i innych odbitych rzeczy :D
    Nie mniej jednak, muszę stwierdzić, że makijaż jest bardzo hipnotyzujący i po prostu piękny. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcja w każdym calu. Pięknie roztarte cienie, cudowne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwalił mnie z nóg! Znakomity!

    OdpowiedzUsuń
  8. Your makeuplooks are always so amazing! You are talented girl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna przemiana, cudownie ten makijaż podkreśla Twój wyjątkowy kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. perfekcyjny!! Ślicznie Ci w nim :))

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne oczy ! :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kiedyś odwzorować ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  13. perfect! Follow! visit? www.vivaverdevivabem.blogspot.com
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się :) dawno nie łączyłam fioletu ze srebrem, chyba jutro stworzę coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba ;) W ogole przejrzalam sobie Twojego bloga na tyle ile moglam i jestem pod wrazeniem Twoich makijaży, masz bardzo ladne oko, takie jasne ;) powoli się ucze, mam nadzieje ze dojde do takiej jakosci makijaży co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny makijaż :)

    bardzo mi się podoba:d

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum