make up. - INSOMNIA / step by step

6/23/2014



Hej :)


Dziś makijaż, który pokazałam Wam już na FB kilka dni temu...
tutaj jednak zobaczycie go tradycyjnie w wersji krok po kroku ;)

Główną rolę gra tutaj pigment  kameleon - MUG Insomnia ♥
jeżeli szukacie czegoś podobnego, to INGLOT ma takie cudo w ofercie :)








.............................................................................


Step by Step...


Ostatnio prosiłyście żebym rozdzieliła tutorial na pojedyncze zdjęcia z opisem, więc dzisiaj
dodaję go właśnie w taki sposób... mam nadzieję, że będzie Wam się lepiej oglądać ;)




Opis kroków:

Przed przystąpieniem do makijażu oka - na twarz nałożyłam puder BenNye (FAIR), podkład (Revlon Buff)
zmieszany z rozświetlającą bazą (Oriflame Giordani) oraz korektor L'oreal TRUE MATCH (Ivory).
Brwi zaznaczyłam kredką BROW WIZ Anastasia Beverly Hills (Ash Blonde) oraz cieniem do brwi (INGLOT 360).



step 1 - na całą powiekę ruchomą nakładamy pigment kameleon (MUG Insomnia).


step 2 - Granice rozcieramy za pomocą fioletowego cienia (MUG Sensuous) - trzymając się załamania powieki.


step 3 - Następnie rozcieramy całość jeszcze bardziej w górę za pomocą jasnego chłodnego fioletu (MUG Unexpected).


step 4 - Powiekę dolną zaznaczamy wcześniej używanym pigmentem (MUG Insomnia) - na całej długości.


step 5 - Za pomocą czarnego matowego cienia (MUG Corrupt), prowadzimy w zewnętrznym kąciku kreskę oraz delikatnie rozcieramy jej granice. Następnie wewnętrzny kącik oka, rozświetlamy pigmentem opalizującym na miętowo (KOBO #504 MINT CREAM).



step 6 - Na linię wodną nakładamy fioletową kredkę (AVON SuperSHOCK Raw Plum) oraz tuszujemy rzęsy czarnym tuszem (AVON SuperSHOCK black).
step 7 - Konturujemy twarz bronzerem (theBalm BAHAMA MAMA), a na wcześniej obrysowane usta konturówką nakładamy matową pomadkę w odcieniu dość ciemnego nude (Golden Rose Velvet Matte #10).


----------------


Dajcie znać, czy taka forma makijażu jest dla Was bardziej czytelna ;)




A. 


You Might Also Like

24 komentarze

  1. prześlicznie ! piękny kolor pomadki!;)
    zapraszam Ciebie do mnie :)


    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, ja zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny !
    _______________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny! taki romantyczny i lekko tajemniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający :) Bardzo mi się podoba kolor kredki na linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne oko!
    PS: Dla mnie wszystko czytelne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały makijaż, taki dokładny opis krok po kroku z pewnością mi się przyda jeśli będę chciała zmalować coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oko piękne, a usta dobrałaś perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny i ta fioletowa kreska na linii wodnej jak się fajnie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż, co raz bardziej kusisz tą Insomnią ^^ . I już wiem, do jakich makijaży może mi pasować ta pomadka :]
    Rozłożenie nie pojedyncze obrazki jest lepszym wyjściem. Zawsze czytałam punkty i liczyłam obrazki, żeby wiedzieć, o którym mowa. Niby można się domyślić nawet nie wiedząc konkretnie, ale dla początkujących ten sposób jest lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. idealny makijaż ale tylko dla wyspanych i wypoczętych oczu, piękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny makijaż, chodzę wokół podobnego pigmentu z inglota ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie, uwielbiam taką kreskę lekko przydymioną a cień piękny !

    OdpowiedzUsuń
  14. omg i just love this blog !!! Have you ever thought about doing a utube tutorial? You would have great success!
    You are welcome to check out my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż! Jak wszystkie które pokazujesz :) muszę sobie sprawić ten pigment, bo wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku- dopiero teraz Cię znalazłam i nadrabiam - uwielbiam oglądać Twoje filmiki. Jesteś konkretna, rzeczowa i masz niesamowite wyczucie smaku. Na dodatek mieszkasz niedaleko. Pozdrawiam z Jastrzębia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainspirowana Twoim filmikiem o metodzie nakładania podkładu na puder, przetestowałam ją i... jestem zachwycona! :) Trzyma się dlużej i tak ładnie wygląda na twarzy! <3
    Wspomniałam o Tobie nawet w poście na swoim blogu ;)
    http://fifty-shades-of-beauty.blogspot.com/2014/06/makijaz-z-fioletem-i-limonka-violet.html

    OdpowiedzUsuń
  18. hej, a co to za nr kameleona z Inglota? Śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  19. I'd love to copy this makeup for my wedding, but it would be a huge help to have a video tutorial for it. Any chance of that happening? It's so beautiful, I'd hate to mess it up.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum