Róż do policzków na powiekach ** łatwy makijaż letni ** TUTORIAL

7/23/2014



Hej :)


Wczoraj na kanale pojawił się filmik z letnim makijażem,
gdzie wykorzystałam róż do policzków na powiekach...

Jeżeli któraś z Was jeszcze nie widziała, a jest ciekawa - to zapraszam do oglądania ;)






----------------


Dziś natomiast, kombinowałam trochę z ustami i wyszło coś takiego ;)




Do wykonania tego lip art'u wykorzystałam: konturówki Golden Rose z serii Emily (pomarańcz 216 i ciemny róż 206), konturówkę Essence (jasny róż 07 cute pink) oraz biały eyeliner Zoeva w odcieniu a-capella ;)



A. 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Gradient an ustach wygląda cudownie! Może kiedyś nakręcisz filmik o tym jak zrobić takie płynne przejścia między kolorami? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje ustowe wymyślanki!

    Ja do letniego makijażu lubię używacd różu powyżej załamania powieki, np lekko rozcierając jakis brązik - wygląda to niesamowicie diewczęco i świeżo

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa! Te usta są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny make up , podoba mi sie pomysl z rozem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ramka nie do końca mi się podoba w tym kształcie, ale to cieniowanie ust jest zachwycające <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż do policzków na powiekach ? jestem za :)
    Usta wow co za precyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż ! :)
    Usta - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja Ci zazdroszczę tych oczu! Mój wymarzony model kolorystyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten makijaż i dość prosty, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki podobny rózyk i kredkę.
    spróbuję kiedyś odtworzyć twój makijaz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. te usta - rewelacja! z tym białym na około wyglądają jak wklejone, super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. A tam oczy, skusiłaś mnie tym pudrem, który nałożyłaś na policzki. Tyle dobrych słów musi coś oznaczać. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne usta! oko też piękne:) madlenmakup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Od lat zdarza mi się używać różu na powiekach, kiedy nie mam ochoty na beże i brązy. Jedyny warunek, by z tym kolorem nie przesadzić, bo może podkreślać zmęczone oczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy petent. Będę na pewno wypróbowywać. Zapisałam się właśnie na szkolenie kosmetyczne w Koszalinie u pani Aleksandry Góreckiej i już się nie mogę doczekać czego się tam nauczę. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego kursu.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum