Makeup Geek VEGAS LIGHTS Collection / swatche + ROZDANIE

10/24/2014




Hej ;)


Wczoraj na FB zapowiedziałam, że dziś pokażę Wam z bliska najnowszą kolekcję
Makeup Geek VEGAS LIGHTS... dlatego też zapraszam do zerknięcia na te cuda ♥

Jeżeli ktoś przegapił ROZDANIE z tą kolekcją związane, to na końcu posta znajdziecie odnośnik ;)




Pierwszą z dwóch części kolekcji jest paleta, w której znajdziemy 6 świetnie pasujących do siebie cieni.

Cały górny rząd to cienie perłowe, natomiast na dole mamy 2 maty i jeden mat z drobinkami brokatu :)















Druga część kolekcji to PIGMENTY w formie produktu sypkiego - z których 3 odcienie możecie już znać (ponieważ miałam je już wcześniej) natomiast 2 ostatnie, to nowość!











Tak jak wszystkie pigmenty MUG kocham, tak najnowszy odcień JACKPOT ma jakąś dziwną konsystencję, która bardzo bardzo ciężko chwyta się skóry, więc niestety tutaj się zawiodłam, ale ogólnie... no same zobaczcie jakie one są piękne *.*

Jeszcze jednym minusem, którego (dziwię się) firma jeszcze nie naprawiła - jest brak siteczek w opakowaniach, przez co przy otwieraniu pigmenty się strasznie sypią, ale to już tylko kwestia wygody a nie jakości samego produktu ;) Mam nadzieję, że kiedyś MUG rozwiąże ten problem!


----------------


Tak jak pisałam wyżej, trzy z powyżej pokazanych pigmentów (Liquid Gold, Nightlife, Vegas Lights) mam już od dawna w swoich zbiorach, dlatego postanowiłam zrobić dla Was rozdanie, gdzie oczywiście możecie je wygrać ;)







POWODZENIA!
A.


You Might Also Like

27 komentarze

  1. Piękne są :)
    A problem z pigmentami oni rozwiązali bo jakiś czas temu dodawali do pigmentów sitka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodaja jak sie do nich napisze czy cos , ale oryginalnie w pigmentach nadal ich nie ma niestety :/

      Usuń
  2. przepiękne cienie :) pigmenty również :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! Ale widać, że jeden z nich jest dziwny...

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne pigmenty,paleta ma wszystkie jesienne kolory idealna na ta porę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paletka jest taka piękna. Zakochałam się w niej. <3 Czemu w Polsce nie można nigdzie dostać produktów Makeup Geek ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jackpot to kolejny brokatowy pigment zdaje się, nie używałam go jeszcze, ale czuję że będzie ciężko :D Muszę w końcu kupić ten żel do brokatu, o którym pisałaś! I znów podziwiam Twoje piękne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuuuudne to wszystko! I cienie i pigmenty ah i oh <3

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne cienie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w ogóle jestem totalnie zakochana w cieniach MUG, pigmentach zresztą też i ta nowa paleta jest mega kusząca! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie pigmenty są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  11. siedzę i patrzę :D od Liquid Gold nie da się oczu oderwać !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienie są moim zdaniem przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. These eye shadows look spectacular!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna paleta ! każdy kolor przypadł mi do gustu ,idealne na dzień i na wieczór :)


    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS

    Buziaki

    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. ta paletka jest po prostu urooocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj chciałabym wypróbować te pigmenty <3 Jeśli nie uda się w Twoim rozdaniu to na bank je kupię!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kolory i wykończenia ale ja najlepiej wyglądam w zimnych matach :) kocham toupe i wszystko wpadające w fiolet, muszę sobie UB basic 2 sprawić

    Karola z TuSiePisze

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna paletka. Uroczo wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  19. http://olx.pl/oferta/cienie-do-powiek-CID87-ID86nAn.html
    Zapraszam do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum